Wednesday, February 4, 2009

第一章

终于, 我有了我自己的部落各, 我称它为乌托邦,因为在这里我才能真正的,坦荡荡的活着。没有约束,没有歧视,没有批判,没有羞辱。

我是一个同性恋者,一个生活在东方社会的同志。自从我知道自己的性取向之后,生活,就不再简单平凡。除了同志本身,很少人能理解同志的心路历程,我可以这么说。我们的价值观,思考模式,欢察事物的角度, 都与“普通人”不一样。我们是特别的一群,被孤立的一群,被遗弃的一群。

很多人都问,为什么好端端一个人的要选择当同志?
亲爱的朋友们,那不是一个选择的问题, 我们并没有做出选择
其实我们… 没有选择

以前自己总是想知道为什么自己会是同志, 但现在, 真的就像畅新告诉我那样, 都不重要了.
重要的是,眼前的路,该怎么走下去.




i am a gay, i live in an asian society that somehow homosexuallity is prohibited. i, try to be the very true self, although i have paid prices to live this way. non of things in my life is a natural fit for me, but i have found my way in by making it personal.i am who i am, no matter how people see me in the eyes, i am who i am, and i am proud to be myself, i am proud to be one. This is where my story begins,and... welcome to my life :)

No comments:

Post a Comment